top of page
Foto van schrijverTeam Vuurin

Zorgverzekeraar HollandZorg deelt klantenverhaal Vuurin

Op de website van HollandZorg een interessant interview met Volker van Vuurde, directeur/eigenaar van Vuurin Personeelsdiensten.



De kracht van Vuurin Personeelsdiensten:

“Als je tevreden arbeidskrachten hebt, krijg je tevreden klanten.”

“Wie goed doet, goed ontmoet”, is het motto van Vuurin Personeelsdiensten. Het is ook het persoonlijke motto van oprichter Volker van Vuurde. Hij brengt het dagelijks in praktijk bij zijn uitzendbureau voor Poolse en Roemeense arbeidskrachten. Je ziet dat het werkt, zegt Van Vuurde: “Als je eerlijke voorlichting geeft en goede faciliteiten biedt, dan krijg je daar gemotiveerde mensen voor terug. En als je tevreden arbeidskrachten hebt, dan krijg je vanzelf tevreden klanten. Bovendien heeft het een zuigende werking: tevreden mensen nemen hun familie, vrienden, broers en neven mee naar Nederland. Daar geloof ik in.


Kansen op een beter leven

Het personeel van Vuurin zit overal. In de productie, warehousing, logistiek en landbouw. Laaggeschoold werk in verschillende branches. “Wij creëren eigenlijk kansen op een beter leven. Wij hebben onze eigen wervingskantoren in Polen en Roemenië. Daar geven we eerlijke voorlichting over het werk, de periode en wat ze gaan verdienen. Vervolgens komen de mensen naar Nederland en dan is aan ons de taak ze goed op te vangen en te begeleiden. Zowel in hun werk als in de privésituatie. En als dat lukt, dan zie je gewoon hoe ze vooruitgaan, hoe mensen de kwaliteit van hun leven verbeteren dankzij de kansen die ze hier in Nederland krijgen.”

Morele plicht

Bij het aanbieden van de juiste faciliteiten hoort ook een goede verzekering. Van Vuurde ziet het als zijn morele plicht om dat goed te regelen. Bij Vuurin Personeelsdiensten krijgen arbeidsmigranten de keuze om het zelf te regelen of het via zorgverzekeraar HollandZorg te doen. “Op het moment dat iemand zorg nodig heeft, dan is die persoon verzekerd. Vervolgens zorgen wij voor de begeleiding: een dokter, een ziekenhuis of een tandarts, indien dat nodig is. We krijgen weleens complimenten dat het zo netjes geregeld is. Maar ze zullen er geen brieven over schrijven. Dat hoeft ook niet. Goed zorgen voor de arbeidsmigrant hoort vanzelfsprekend te zijn."

30 weergaven0 opmerkingen

Comments


bottom of page